Известие

Collapse
No announcement yet.

Дилема: 156 I 1.8TS vs 156 II 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
    Бацинка, дай да не изпадаме в подробности като средна скорост и други подобни статистики.
    Реално тази статистика е основната, която да покаже колко тежък е маршрута, по който караш в града. И от там косвено да се обърне внимание на разхода.
    От моите експерименти, над 10 годишна непрекъсната статистика за всяко едно зареждане и съответно записване на всички показания, съм стигнал до заключение, че градския разход, който е показан в книжката, се постига със средна скорост около 21-22км/ч.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • #32
      Пичове, вие ме убихте бе :O
      Баси тоя туинспарк ще излезе консуматив?!
      156 2.0TS

      Comment


      • #33
        Колега, аз лично бих взел колата, която като седна вътре и подкарам, и ме накара да се усмихна. Бензиновата изглежда наистина впечатляващо запазена, но пък е доста постна. Дизеловата би излезнала по-икономична, ако на другата нямаш намерение за газ. Фейс лифтът изглежда супер. Просто сядаш, караш и решаваш! Успех и да не забравиш да се похвалиш!

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
          Реално тази статистика е основната, която да покаже колко тежък е маршрута, по който караш в града. И от там косвено да се обърне внимание на разхода.
          От моите експерименти, над 10 годишна непрекъсната статистика за всяко едно зареждане и съответно записване на всички показания, съм стигнал до заключение, че градския разход, който е показан в книжката, се постига със средна скорост около 21-22км/ч.
          Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
          Пичове, вие ме убихте бе :O
          Баси тоя туинспарк ще излезе консуматив?!
          Моя как не е консуматив? Взимаш гледана кола и продължаваш с грижите. Ако я караш с хубаво гъсто масло 10W60 няма да имаш проблеми. Иначе философи колкото щеш и всеки си хвали неговото общо взето. Аз знам и за много родили JTD-та и за родили ТS-и, така че всичко е до отношение към колата.
          www.t-auto.bg

          Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

          Comment


          • #35
            И аз имам приятел дето си кара 1.8тс от десетина години. Само едни свещи смени и му трака вариатора.
            Иначе като чета форума и се плаша, колко човека вече казаха че са сменили по 2 мотора...

            Към бензиновата клоня засега. Хем по-икономично, хем по-запазено, щото хич не ме кефят протритите салони на тея дизелчета по обявите.
            А и ми е рано да се наказвам със срамни звуци и черни пушеци.
            156 2.0TS

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
              И аз имам приятел дето си кара 1.8тс от десетина години. Само едни свещи смени и му трака вариатора.
              Иначе като чета форума и се плаша, колко човека вече казаха че са сменили по 2 мотора...

              Към бензиновата клоня засега. Хем по-икономично, хем по-запазено, щото хич не ме кефят протритите салони на тея дизелчета по обявите.
              А и ми е рано да се наказвам със срамни звуци и черни пушеци.
              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
              Giulietta 1,6 JTDm 2013
              156 SW 1,9 JTD 2003

              Comment


              • #37
                е точно 10W60 е за зимата и то за дизел. Направо смазваш турбината на студено

                Comment


                • #38
                  Колегата говори за неговата, която е с бензинов ДВГ.

                  Sent from my Lenovo A6000 using Tapatalk
                  Sport Wagon 2.0TS|LPG

                  Comment


                  • #39
                    Само на мен ли старата муцуна ми харесва повече (визуално)?
                    sigpic
                    1999 Alfa Romeo 146 1.6 TS Junior -> ex
                    2006 Alfa Romeo 159SW 1.9 JTD
                    2007 Alfa Romeo Brera 2.4 JTD

                    Comment


                    • #40
                      Към автора на темата: не те ли притеснява повече състоянието под капака, отколкото салона? Обикновено външният вид лъже.

                      И двете коли в лошо състояние биха могли да се определят като кенефи и скъпи за поддръжка.

                      Ако е възможно разгледай добре и двете коли и вземи по-читавата. Аз лично съм за дизела. Моторът има огромен ресурс. В добро състояние не би имал пушеци и ще ти достави удоволствие в пъти повече от ТС-а. (мое мнение) успех!
                      Last edited by DMS; d.m.y г., 19:28.

                      Comment


                      • #41
                        Изглежда ли ти на милион километри бензиновата?
                        1. салона е НОВ - волан, седалки, кори...
                        2. Фаровете са кристални, не са пожълтели, нито потъмнели
                        3. емблемите не са избелели
                        4. боята...
                        5. ауспуха...

                        На живо сигурно още доста неща могат да се видят.
                        Един милионник, колкото и да го тъкмиш, трудно можеш да му скриеш всичко.
                        Тая конкретната кола по всички признаци изгежда на реални километри.
                        Говорих със собственика, чичо тираджия на 50+, докарал си я е сам от Италия и я кара само в събота и неделя, през седмицата си кара камиона.
                        Другата събота планирам да ходя да я взема.

                        От дизела ме отвращава звука и също разхода идва 50% по-скъп отколкото на газ.
                        156 2.0TS

                        Comment


                        • #42
                          Очевидно си взел решението преди да пуснеш темата, защо тогава питаш? Не за друго, ма почти всички ти казаха да вземеш дизеловата Квото и да вземеш, важното е да те кефи, успех.
                          Giulietta 1,6 JTDm 2013
                          156 SW 1,9 JTD 2003

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                            Изглежда ли ти на милион километри бензиновата?
                            1. салона е НОВ - волан, седалки, кори...
                            2. Фаровете са кристални, не са пожълтели, нито потъмнели
                            3. емблемите не са избелели
                            4. боята...
                            5. ауспуха...

                            На живо сигурно още доста неща могат да се видят.
                            Един милионник, колкото и да го тъкмиш, трудно можеш да му скриеш всичко.
                            Тая конкретната кола по всички признаци изгежда на реални километри.
                            Говорих със собственика, чичо тираджия на 50+, докарал си я е сам от Италия и я кара само в събота и неделя, през седмицата си кара камиона.
                            Другата събота планирам да ходя да я взема.

                            От дизела ме отвращава звука и също разхода идва 50% по-скъп отколкото на газ.
                            Мотора трябва да работи тихо и равномерно, ако е на тези реални километри. Държиш маслото винаги на макс, проверяваш клапана на вариатора дали бачка и смазва добре въпросния и си ти.
                            www.t-auto.bg

                            Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                            Comment


                            • #44
                              Изброените от теб детайли не са трудни за "манипулиране", особено за нивото на търговците в България. Предполагам го знаеш. Историите за немските баби, адвокати и доктори, които са си карали колите само събота до магазина сме ги слушали, че са гаражни и редовно обслужвани - още повече.

                              От друга страна това не значи, че не може да си е истиснки запазена, истински обслужвана и с истински части. Ако е така - грабвай я. Няма нищо по-хубаво от това. Просто съветвам да не се залита на сляпо единствено по външен вид и винаги да се има едно на ум при покупка. Това прочетох и реших да се включа, извинявам се ако не съм разбрал правилно.

                              Щом е регистрирана, отскочи до някой клубен сервиз и я провери, за да няма изненади. Едва ли ще загубиш нещо.

                              ПП: За спорта - опресни си представите за дизел Имам известни подозрения, че не са актуални и позитивни.

                              Успехи

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщение
                                Изброените от теб детайли не са трудни за "манипулиране", особено за нивото на търговците в България. Предполагам го знаеш. Историите за немските баби, адвокати и доктори, които са си карали колите само събота до магазина сме ги слушали, че са гаражни и редовно обслужвани - още повече.

                                От друга страна това не значи, че не може да си е истиснки запазена, истински обслужвана и с истински части. Ако е така - грабвай я. Няма нищо по-хубаво от това. Просто съветвам да не се залита на сляпо единствено по външен вид и винаги да се има едно на ум при покупка. Това прочетох и реших да се включа, извинявам се ако не съм разбрал правилно.

                                Щом е регистрирана, отскочи до някой клубен сервиз и я провери, за да няма изненади. Едва ли ще загубиш нещо.

                                ПП: За спорта - опресни си представите за дизел Имам известни подозрения, че не са актуални и позитивни.

                                Успехи
                                Съгласен съм с теб. Колегата явно не тачи дизела. Колега, тези дизели, които ти показа изглеждат зле. Виж, ако изпадне дизел в състояните на тази бензинка с двете ръце съм за дизела просто, защото с чип ще върви доста.
                                www.t-auto.bg

                                Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                                Comment

                                Working...
                                X